Thursday, March 24, 2011

SPM RESULT ! 23/3/2011



Pukul 6.15  pagi, "bangun pagi gosok gigi guna ubat gigi safi" ahaha nyayi pulak ! hehehe...then amik wudhu..solat subuh...doa banyak² semoga result aku bagus...hurrmm...then,sambung tido balik hehehe...sampai kul 9.30 pg..lepas 2 , ak bangun tido,mandi lagi sekali + sarapan pagi...ahaha..


Pukul 10.15 pagi di sekolah, berjalan dengan lemah lembut ke sekolah buat muke sikit ahahaha...pastu jumpa member lama. ahaha...member lama means member sekolah lar ,baru tiga bulan tak jumpa ,sudah berubah wajah  wah³. ahahaha... maklumlah, sekolah aku sekolah gentleman beb ! suma laki-laki.. ahahha..ade yang botak,ade yang tinggi,ade yang stylo lagi...wah³...


jam menunjukan pukul 10.45 pagi, budak-budak batch 93' sume dah menuggu result mereka kd entrance ACS ,macam good² je.ahahahaks ! aku still duduk lepak dgn member aku kd SUSUR BERGAJAH...ahahaha..tunggu ? "bila nk keluar result nie " ? hehehe....


pukul 11.05 pagi , keputusan SPM diserahkan kepada murid²,,,aku still takut seyhh,, berkobar-kobar siutt jantung ... ahahaha..... rasa nk terberak dalam seluar pown ada jugak.tapi member aku cakap kita kene releks ,cool ! hurrmmmm... "mane boleh relex doe , masa depan kita 2... " aku berkata-kata .budak-budak cina sume menjerit sana,menjerit sini , result macam good² je.. ahahahahaks...aku still belum amik lagi..

takut gila -gila nie...ishhh...weyhhh member aku ash berani siut amik awal²..hehehe...result dia gempak kowd.. ahahaha... " iman " member aku yang tak belajar sangat pown dekat kelas boleh lulus beb ! ak respect siut dier... ishhhh....tahniah la iman! jam menunjukan pukul 10.35 pagi,turn aku pulak nak pergi amik result.. wajah bertukar menjadi L result aku cukup-cukup makan je kowd.. hurmmmm..cikgu BAHASA MELAYU aku cakap "boleh la" hurrmmm....walaupun result aku tak ada huruf "A" , aku still lulus beb ! tak ada huruf "G" kowd.6 CREDIT okeyh ape ?..ahahaha... korang nk ckp aku pandai kerh, bodoh kerh, aku tak kisah la...yang lebih penting aku perlu meneruskan hidup aku dan belajar dengan lebih tekun lagii...Dunia belum kiamat lagi...so kita perlu usaha dengan lebih gigih lagi untuk berjaya..ahahaha..sampai sini je la aku update blog aku.. :)