Saturday, February 19, 2011

First time driving !!

Aku on the way nak pergi shah alam dengan ayah aku untuk ambil kakak aku pulang dari kerja , tiba-tiba member aku (syah irwan) calling !

syah irwan : weyh wan,kau nk belajar bwk kereta x ? aku da nk pergi belajar nie ? kau dekat mana nie ?

aku : aku dekat shah alam la..aku nak belajar jugak.. nanti pukul 9.30mlm kau datang rumah nenek aku aw ?

syah irwan : ok².

Lepas ambil kakak aku,aku terus pergi ke rumah nenek aku.aku keluar je dari rumah nenek aku. wan datang..ambil aku naik motor dengan dia. da la xle bla..hahaha...dia terus bawa aku pergi  ke tempat nak belajar kereta tu..da smpai ke destinasi,aku terus diarahkan supaya pegang stereng ? hah ! aku da la  x pandai nak pegang stereng haha...tukar gear pown xtaw...
tekan minyak taw rr.haha...pastu anak school driving 2 ajar aku cara² nak bawa kereta.macam mana nak tukar gear ?macam mana nak masuk kelas ? hehe...macam mana nak reverse ? haha..memang nervous gile la time 2...haha..tapi sekarang aku da tahu sedikit pasal kereta nie...if ak xbelajar ? confirm aku bawak kereta masuk LONGKANG ! haha...member aku syah irwan da pandai seyh bawak kereta..aku yakin pada diri sendiri yang aku boleh bawa kereta . !