Wednesday, November 28, 2012

Sekian lama menghilangkan diri

Assalamualaikum :)

Fuhh dah lama tak update blog nie rasa rindu pulak .Sekian lama menghilangkan diri , akhirnya kembali juga.
Firstly aku nak bagitahu korang semua , Aku dah sambung belajar balik selepas berhenti dari Unisel . Now aku study dekat politeknik sultan idris shah (PSIS) .Inilah logo politeknik aku :p






Sem 1 telah aku lalui , banyak cabaran yang datang . aku dapat kawan baru , dapat roomate yang 1 kepala :D hehe .. Aku dapat tawaran dalam bidang engineering electronic computer dan aku rasa aku mampu untuk bawa bidang tersebut . Jadi sekarang ni , aku tengah tunggu keputusan peperiksaan akhir bagi semester 1 , aku harap keputusan aku melayak kan aku untuk meneruskan pengajian aku bagi semester 2 .

Sampai sini jela aku update entry nie , ada masa kita ketemu lagi

Assalamualaikum :)