Friday, December 31, 2010

Malam tahun baru !

Aku dalam perjalanan nak ke ICT,Shah alam untuk menyambut tahun baru iaitu tahun 2011..
Aku bertolak dari rumah kurang² dalam pukul 9.05 mlm dengan family aku.Dalam perjalanan ke Shah alam,ayah aku mendapat satu panggilan telefon dari kakak aku..


Kakak : ayah ! ayah dekat mane ?

Ayah ayah dalam perjalanan nak ke Shah alam.kenapa ?

Kakak : amik Nurul sekali,Nurul dekat Shah alam nie..

Ayah Shah alam dekat mane ?

Kakak dekat kompleks Shah alam..

Ayah ok.kau tunggu sampai ayah sampai..




Apabila tiba di Shah alam,ayah aku mengambil kakak aku di kompleks Shah alam.
Selepas mengambil kakak aku,emak aku pula mengajak aku,kakak,ayah pergi minum² dekat kedai di Shah alam..

Aku ayah !! nak minum² dekat mane nie ?

Ayah mana ayah tahu..kau tanya kakak kau..

Aku weyh kak ! kau nk makan dekat mana ? ayah tanya nie..

Kakak makan dekat restoran pak li la...

Aku ok..

Aku ayah ! makan dekat restoran pak li section 7..

Ayah ok²..


Jam menunjukkan pukul 11.45 mlm..Jalan menuju ke ICT sungguh sesak dan padat..
so,tak jadi la ak nk menyambut tahun baru di ICT...aku cuma dapat melihat BUNGA API di highway Sungai rasa.Ayah aku berhentikan kereta di tepi jalan raya dan meyaksikan BUNGA API yang di pancarkan oleh ICT..






       HAPPY NEW YEAR

okeyh.Sampai sini je ak update untuk malam tahun baru..